sokeriton, rasvaton, gluteeniton, laktoositon, MAUTON!

Nej vet ni vad. Jag är nog så jävla dålig på att uppdatera så de finns ingen värre.
Idag har jag fört in pengar på banken. Det var roligt. Jag e kanske lite tossig, men de e bra ja kan underhålla folk.
Sen har jag ätit sommarens första bollglass. Bananasplit->ny smak! supergod! Det tyckte Jani med så ja fick inte hålla glassen för mig själv, för tydligen va min bananasplit-boll godare en hans vadelma (NÅ DE E VÄL SJÄLVKLART då man väljer en light-glass :P !) (:
Och så sade vi hejdå till jebo som drog iväg till stockis. Jag kommer sakna dig gumman <3



Kommentarer
Postat av: Jeba

i'll miss you too baby!

2010-06-11 @ 21:47:02
URL: http://jessicas.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0