CHIPS


Ja har ganska underlig musiksmak. Ibland tycker jag om rock, ibland om pop och ibland rnb osv. Ja kan som inte lägga fingret på vad jag tycker om mest. Just nu hör jag på en låt av Rihanna som är hur bra som helst, medan jag ibland inte alls tycker om hennes låtar.

SISTA REALPROVET SKREVS IDAG! (bortsett från psykkastudenten) Hissa provet gick helt bra tror jag, men man kan ALDRIG veta med den läraren vi har. Men hoppeligen blir jag inte underkänd i alla fall.

Jag och Jessica öva för morgondagens keikka och det gick helt bra. Hoppas dock på ännu bättre imoron!

Igår va ja så otroligt snål på chips så ja försökte laga egna. Tror att jag idag skall köpa från butiken så ja får mättat chipsbegäret. Ibland måste man ju få fetta sig med lite chips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0