bra timlön.

Klockan är halv 11 den 19 augusti och jag har redan tjänat 80 euro. Sug på den va! Med andra ord har jag sålt mina gamla kursböcker till nuvarande gymnasister. Woop woop. 5 euro per bok, typ.

När jag körde till stan var det en trög husbilsförare framför mig, så jag bestämde mig för att köra om. Jag menar, man kör int 75 när man får köra 80. Efter att jag gjort min smidiga omkörning (omkörning= redigt med överhastighet) märker jag att nästa bil som kommer att komma emot mig är polisen. Då sänkte jag hastigheten till 78 och såg oskyldig ut när dom väl körde förbi. De funka. Inga böter. Så 80 eurona går rakt i egen ficka. Great!


gamla bilder och jag är hungrig!

Kommentarer
Postat av: Annu

Visst är han. Han växer bara så snabbt :( Skrattar alltid åt honom på kvällanra när han får sina överenergi-fel.. ;)



Vi msåte ta en kafi ngn dag btw, länge sedan man sett dig!

2010-08-19 @ 14:49:38
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0