Rellaportfolio



Har nu suttit sedan 9 med rellaportfolion, och ar bara kommit 3 uppg frammåt. Men ioförsej har jag nog inte jobbat me den hela tiden...men iaf. Klockan är nu halv 12, och jag väntar på Sarah som borde infinna sig här om en halvtimme ungefär. Titioo väntar också grymmt. Har ännu läxor ogjorda, men ja får ta o göra dem imoron på morgonen eftersom jag kommer ha tid i skolan för pappa ska så tidigt till jobbet. 

Igår så satt jag i köket o så mittiallt kände ja hur en stor slemklump(förlåt för min äcklighet) ville upp ur halsen, så ja bestämde mig för att springa till wessan. Golvet hade bestämmt sig för att vara halt, så ja sprang och halkade och slog mig. Grejt! men fick av nån underlig orsak inget blåmärke av vårt stengolv!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0