CAPSLOCK KOM PÅ


tisdag.

Norges bidrag i ESC.Altså ja vet int va ja ska tycka. Första gången ja hörde den så va den skit. Andra gången va den dålig. Tredje gången  va texten fånig...men fjärde gången..ja nu sitter den i hjärnan o ja får int bort den. Kanske den e helt okej iaf. 
Många tycker att han som sjunger e snygg.. men njaa..kan nog int påstå de. Han sir väl helt okej ut..men helt okej e de längsta ja sträcker mig i den frågan.

Tyskaprove gick väl bra... bättre än förväntat. Hade igen övat otrolit lite. Men de gick ju så.. godkänd är man ju iaf. Ja satsar på en 8.

Förde in studentskrivningspappre ti studiehandledaren idag. Skriver finska o matte i höst. Ja tror de kommer o gå bra om ja säger som de känns. 
Fick ut finska studentskrivingarna som vi har gjorrt på timmen..om de sko ha vari riktiga o poängen sku fara enligt poängen 2006..så sku ja ha fått E. Men ja ville ju ha L. Så ja får ta o skriva ännu bättre i höst.

Sitter o ser på Sarahs katt som ligger på golve o tvättar sig. Den e nog lite kosntig. Den kan lägga sig var som helst, när som helst. 
Däremot saknar jag min egen katt. Nadja.. som har vari försvunnen sen Januari :(

Borde göra en studiehandlednings uppg. tills imoron. Kanske ja tar o gör den nu. Ska ja ta om psykologi i Åbo eller balettakademien i Stockholm?..Ja tror de blir Åbo. ELLER KANSKE JA TAR NÅN SKOLA ÄNNU MER UTOMLANDS ÄN SVERIGE...ELLER SÅ TRYCKER JAG HELT ENKELT AV CAPSLOCK. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0