solen skiner


SÖndag.
Soligsöndag. De dä lät nästan som solig fiskgryta. Blä! Ja kom o tänka på påsklunchen i skolan. Den brukar va god!

Idag vakna jag 10, halv 12 bar de av ti stan. Vi hadde dramaövning från 12 ti 17. O vi kom faktist lite frammåt. Slute är nästan klart och mellandelen är också nästan klar. Härrlit! Vi var så nöjda efter de. Ja for hem me buss. Bussen for 10 före 5. Typ 5 före var vi redan i Sundom. Han körde så sakens snabbt så ja var nästan rädd!

Ja har lite ont i halsen, o ja har haft de nu i flera veckor. Ganska jobbigt. Men mest är jag snål på glass. De sko va så gått me en sunday med chokladsås!!

Ja ha hört på lite sånger av miley cyrus. O jaa-a...hon e nog bra! Om hon sku komma ti Finland, så lovar jag att de sko vara massa 11 åringar och jag på hennes konsert, haha. Men hej, int kan man nå:)

Ja borde börja laga tyskan, har ett helt kompendie med uppg som ska lämnas in så. Men men, jå. Ikväll ska ja se på film!

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0