Finländare springer i lera och annat geggigt


Söndag.

söndagar e söndagar + att flytta fram klockan en timme. Grejjt!
12 bar de av till teatern. Dramadiplomsövning, o vi kom väl lite frammåt igen. Så nog får vi den klar nog! Hoppas jag iaf. fick dock en otrolig huvuvärk där, och den har hållt i sig hela kvällen, Fast jag har tagit en burana.

halv 5 va de öving i rewell för fashionshowen. Hmm..vi kan int riktit påstå att de gick bra. Vi hadde klart 2/4 danser, men int gick de tvåsom redan var klara bra heller så. Men på genrepe på torsdag så kommer allting vara perfekt. Hoppas jag. Så de bara inte blir som förra året, då vi ändra vår dans till varje show. haha, just typist oss att göra allting i sista minuten.

Vi hadde int så mycke publik nu då vi öva, men altså, va gör folk påriktit i rewell på en söndagkväll, då inga butiker ändå är opp?! De bara gick omkring från bänk till bänk. No life kallas de!

Idag kom Amazing race från Finalnd. De var lite skojj. De sko springa i lera och sånt. O som presentation av "grenen" så sa dom att sådär tränar finländarna på sommaren för att de ska hållas i form till vintern. Herregud, va måst USA påriktit tro om oss! 

Oh, vilken huvuvärk ja orkar inte!

Imoron e de moddaprov som gäller. Ja borde skriva 10 i prove så ja sko få 9 på betyge. De lär int hända. Men ja håller tummarna för mig själv. Sedan e jag ledig tisdag och onsdag. Så skönt!!

Men nu, New moon och sedan sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0