Huippu dag så ja vet inte hur jag skall vara


Oh my god! Sån JÄÄÄÄÄÄÄVLA bra dag har jag haft idag. 

Vakna
for ut och sola
fixa mig och iväg till Ida
Vi for iväg till stan
Hitta dans -byxor, -topp och jacka! tjitjing! (bilder kommer senare på dessa uuuuuurvackra kläder)
prata me startrikå gubben
körde med Ida till mig
For tibax till stan
For till Ida med Jeba
Fira Jessica W
Ida körde hem mig= kvällsmål

Jag och Ida var såå nöjda. 145 euros kläder  fyndat för 75. 2 Överlyckliga tjejer med assnygga kläder och bedårande jacka.

SÅ JÄVLA BRA DAG!

17 dagar till Österrike resa.

husbilen är provad och påtittad. Skåpen öppnas då knoppen är ute. Lås skåpen då vi kör iväg så inte besticken flyger ut!

Nu filmtittning ochplanerande inför morgondagens solande!

Tackar Ida för denna makalösa dag. Och Jessica x2 som pricken på iet.

 
Minerna behöver ni inte bry er i, dom var kanske int dom bästa
Idas och mina danskläder. Love love love till jackan





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0