Yes



funderar starkt på att fara o klippa håret imoron. tänkte klippa mig en ordentlig rak pannlugg..månne jag vågar.
Tänka först göra det själv, men antar det blir bättre om frissan gör det.
Antagligen har min "vanliga" frissa int tid eftersom jag senast måste vänta 5 veckor för att få min frissa tid. Men jag tänkte fara till ett drop in. Hmm.. jaa, kanske jag nog skall ta och göra det (:

Kolla med Sarah på filmen Yes man. Den var ganska rolig och helt sevärd så ta o hyr den. Den handla om Carl som sa nej till nästan allt, och sedan far han på något slags möte där han lär sig att säga Ja till allting, o så börjar han helt enkelt säga ja till allt från att fara på Harry Potter maskerad till att hoppa bungyjump etc....ähh...låter kanske underlig, men den va nog helt bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0