Lördag


En trevlig kväll hos Malin igår. Chill. Vi spela barn trivial för 8-12 åringar. Vissa var faktist ganska svåra, medan andra lät ungefär såhär: " Vilken färg är huset som USA's president bor och regerar i? Blått, vitt eller rött?" SVÅRT!!  ;)
Efter de for vi en stund me Pate ut o köra, dock var jag så sömnig så jag somnade och bestämde mig för att fara hem.

Igår va det jätte varmt ute. Värsta sommarväder. Dock blåste det ganska hårt, men det var inte en kall blåst. Idag hoppas jag att vädret är det samma som igår. Men jag vet inte ännu, för jag har int lagt ut en ända kroppsdel ännu, men vi får se.

Dagens planer är lika öppna som en..låda utan lock?! Ja, det lät bra.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0