en vecka sedan sist


Lördag. En vecka sedan vi kom hem från resan. En veckas "komma tillbaka till vardagen" har satt sina spår. Ja, de börjar nog kännas att man är tillbaka i den tråkiga vardagen.

Folk fyller 18 så de bara knakar i hörnen. Jag klagar int, ja menar, vem vill egentligen åldras? Men mest störande är ju såklart då kompisarna far på krog, men själv slipper man inte in förrän om några månader. Men som sagt försöker jag se de bästa i de hela och tänka "man är som vackrast då man är 17" eller " vänta bara då ni fyller 40 och jag ännu är 39".

Kvällens planer är lite blandade, vet inte riktit vad jag skall göra, men antagligen blir det nog att träffa folk. 

Huvuvärk kan komma plötsligt, o jaa-a, de gjorde den verkligen. Att läsa i bilen är ingen god idé, och speciellt int då solen mittiallt kom fram bakom molnen. Ja, ja tål verkligen int stark sol, eller mest är det väl då de bländar mot dom våta vägytorna.

Nåja, nu ska ja fortsätta jordgubbsätande.

Dornbirn

Kommentarer
Postat av: janina

naaw va söt text! (:

2009-08-01 @ 23:57:48
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0