En fin kväll !


En fin villaavslutning. Den bestod av prat, skratt och god mat i belysning av stearinljus ute på gården hos Jessica. Varma filtar räddade kvällen och gjorde så att vi kunde sitta ute fast de var kallt. Jätte mysigt.

Är annars ingen djuraktivist och äter gärna kött och fisk. MEN det där med kräftskiva är nog ändå lite för mycket för mig. Det var obehagligt att se dom röda kräftorna titta på mig med sina svarta ögon. Och fast dom int levde kändes det så. Sen hörde man knak och brak och då hade nån rivit av en klo, en till klo och sen öppnat kräftans mage. Nej, det var nog ingenting för mig. Som tur var dom färdig kokade och tinades bara upp. För det skulle ha varit alldeles för äckligt!

Dagen består av läxor och ännu mer läxor. Rättare sagt matte och förintelseprojekt. Nu ska jag börja så jag blir klar nångong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0