Förkyld som en kratta, men spelkonsert wuhu!


Onsdag.

Vaknade inatt med 38 graders feber. Imorse trodde ja de va kört. Vi hade ju faktist keikka idag :(.. Men ja sov en stund och kurera mig och sen for jag till skolan iaf, hade dock int tänk sjunga, bara spela, men tillslut sjöng jag också. O  bra de, för folkehade tydligen int märkt att ja va förkyld. För de är jag. JÄtte förkyld.

Efter keikkan kl. 13 stack jag iväg till läkaren. Tyvärr fick jag ingen antibiotika som ja hoppades på, för CRP va under 8. Men ja fick nå snuvpiller och superäckli hostmedicin. Och läkaren undra nog hur jag kan ha så dålig motståndskraft. O jaa-a, icke sa nicke, ja vet int helelr?

Klockan 18 bar de av till skolan igen för en till spelning. Den gick ungefär lika bra som på dagen, men eftersom medelåldern nu var ca 40 istället för 17 som de va på dagen, så va de int riktit lika hård fiilis. Men nåja, bra gick de iaf. Men nu har jag ingen röst kvar.

Ja gillar vår klass, den e nog så jävla Ässä. Och Sarah tyckte vi spela sjukt bra! O de gjorde vi också!

Ja gillar int Vasabladet för jag hittade int min puff som ja laga in i måndags.

Imoron ska ja vara hemma från skolan. Och tråkit men sant, så måst ja va hemma imoron kväll också. Ja sko jätte gärna fira vappen, men nu vill jag nog hellre bli frisk. Tyvärr. Efter att ha varit sjukt konstant i 4 månader, har jag börjat prioritera att bli frisk istället för att ha roligt.
(dock int ikväll  :) )



Kommentarer
Postat av: Thai Nguyen

Efter keikkan kl. 13 stack jag iväg till läkaren. Tyvärr fick jag ingen antibiotika som ja hoppades på, för CRP va under 8. Men ja fick nå snuvpiller och superäckli hostmedicin. Och läkaren undra nog hur jag kan ha så dålig motståndskraft. O jaa-a, icke sa nicke, ja vet int helelr?



... äter du och motionerar tillräckligt? :3

2009-04-29 @ 20:52:52
URL: http://thaiswebb.blogg.se/
Postat av: Liiten En :)

Vad heter låtarna ni spelade?

2009-04-29 @ 22:52:21
Postat av: Satu

dom heter

cell block tango, with a little help from my friend, pokemon, under the sea, maniac, phantom of the opera,the call, does your mother know, fame, love and misery, ghostbusters, tomorrow never dies.

2009-04-30 @ 12:09:49
URL: http://satu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0