Eclipse


Nåja, kom hem för ungeför en halv timme sedan. Har varit i stan sedan 10 före 6.

Vi hade altså genrep för fashionshowen på lördag. Det gick väl helt okej. Själva danserna gick ju nog jätte bra. Men upp gången e nog lite kråtig. Men månne int de blir bra på lördag. I alla fall brukar de vara så. Då man skärper sig till de yttersta. Jag ser så framemot att få håret lagat. Ja hoppas di gör nånting coolt!

Köpte den tredje boken i twilight saga serien (eller va den nu kallas) . Eclipse heter den, tror jag. Ännu tjockare än den förra, härrrlit!!! Så nu ska jag väl iväg och läsa o dricka lite cocis. 
Egentligen borde ja si 90210 avsnittet som jag missade. Men ja kan ju inte vänta med boken heller. Så. 






bilderna kom 3 dagar försent

Kommentarer
Postat av: janie

Twilight e så bra! :D

2009-04-05 @ 13:05:49
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0