Vem fan slår mig?


Idag gick jag till stan från bibban. Sarah hade fastnat i en snöhög med bilen så hon slapp int o hämta mig, så jag tob bussen, men det var inte det jag skulle berätta. Nå i alla fall gick jag där förbi Ollis och Airaksinen. Jag går förbi en gammal tant, o så mittiallt så slår hon till mig då jag går förbi henne. Nå, ja brydde inte mig för ja tänkte att hon får nu slå mig om hon vill, de sku int få förstöra min underbara promenad till stan med musik i öronen på typ högsta volym. Jag hörde inget! Nå i alla fall, efter några steg så slår hon mig igen. Jag bestämde mig för att denhär gången vända mig om o se vad det var frågan om egentligen. När jag vände mig om såg jag att de nog int heller va den oskyldiga lilla tanten som gick förbi mig som hade slått mig (med slå mena jag röra, ta i osv, int nu hacka om de e nån som tror de ) utan en mörkhyad kort ung man. Ja, han börja förklara nånting på engelska, så jag var tvungen att bortplugga mig från ipoden ett tag. Nåja, allting verkade klarna för honon då jag tog ut hörlurorna. Han börja förklara att han hade ringt mig (vadå ringt tänkte jag först, ja kände ju int jappen), ja tror han mena ropa på mig, o att han trodde jag var nån annan. Han stod nog i alla fall i 10 sekunder o förklara. Nåja, sen sa jag "oh okey" o log, o sen stack han. Han var säkert jätte förbannad på mig till en början när jag inte hade vänt mig om fast han hade ropat på mig! Och jag såg säkert ut som ett stort frågetecken.

Men jag undrar egentligen, vem liknade jag bakifrån? Och vad vad det som likna? Va de mitt hår, min rygg, min röv, mina ben eller var det kanske min gångstil eller mina kläder?

Nåja, int va de nå märkvärdigare än sådär, men lite lustigt var det ju nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0