pannpizza 5km

Har varit ute o gått med Jessica W 5 km. Det var skönt! Härligt att gå ute i kalla luften, om man har varmt.

Sku vakna halv 9 för att hinna till bibban till 10. 10 före 10 ropar pappa "Satu, sku du nånstans idag". Argh! ja försov mig från bibban. Men jag läste hemma en stund istället.
Sedan for jag på "kaffe" med Marta, och efter det pös jag först till bibban. Jessica W hade orkat sig till bibban så där satt hon och läste aktivt. Sen kom jag o förstörde aktiviteten kanske lite grann. Efter läsandet pös vi till koti pizza och dela på en pannpizza. Gott var det, men nu är även kaloreierna från pizzan bort brända.


Kommentarer
Postat av: J A N I N A

sv: jeiij!! :D

2010-03-02 @ 16:31:48
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0