Hej!


Nåja, tänkte ta upp mitt bloggande igen då.
Bara tyska kvar, imoron rättare sagt, o sen är hela jäkla studentskittot över! Härligt! På tisdag ska de festas HÅRT!
Jag bara väntar på att jag lämnar in mitt prov till kustodianten, o går sakta men säkert ut ur den där jäkla jumppasalen. AAAAAHHH, SKÖNT! (ja, alla andra har ju upplevt den där känslan redan, fusk!)

Nästa vecka är det påsk. Folk får påsklov. Ja får sommarlov imorgon (:

Igår låg jag och Jeba i bilen o prata mitt i natten. Det var roligt. Klockan var mycket och folk som gick förbi undra säkert vad vi gjorde. Det där lät snuskigt, men de var nog int meningen att vara det.

Kommentarer
Postat av: L I N D A

Gud vilken fin blogg du har! :)

2010-04-04 @ 16:13:10
URL: http://linduwz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0