IPHONE 4


JAG SKA HA EN IPHONE 4. Jepp, de ska jag. Säg vad ni vill, imoron ja ska fixa de. Jess! Hur länge har jag vila ha en? FAST HUR LÄNGE SOM HELST. Så ja ska ta o pigga upp stackars mig (ja, man får tycka synd om sig själv ibland och nu gör jag det, säg vad ni vill!!!) och köpa en sån. WUHUU livet ler...pga av en telefon (annars är jag ju sjuk, så just nu ler inte livet sådär jätte hårt.) Ja, och nog finns det ju andra saker som piggar upp en också..som t.ex. ett inlägg neråt :)
O tro nu inte att jag är en otacksam jävel som bara blir glad av materiella ting. Men erkänn, om ni ha vila ha nånting jätte länge, o sen inser ni att ni trolitvis kommer att få de, så nog blir man ju GLAD!
O ja e aningen sur på denhär världen som har kommit på en så fjantig sjukdom som mononucleos. KOM IGEN!!!
Men somsagt, ja va ju på bra humör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0