dålig dag


Att börja dagen med en sjuhelvetes halsont är inget att rekomendera. Att sedan få höra att resten av familjen åker iväg till åbo ikväll och lämnar mej i sundom ensam i över ett dygn hjälper  inte riktit på traven för att bli på bättre humör. De har altså bara gått neråt idag. Att senare inse att faktist ALLA är nån annan stans än i Vasa just denhär dagen och kvällen, gjorde mig på ännu sämre humör.
Nå, hela dagen har inte varit dålig. Jag var med Ida på förmiddagen, och tur det, för annars skulle jag nog ha gått under totalt.
Tänk va mycket ett telefonsamtal kan göra endå. Jani ringde och piggade upp mig när det var som värst. Han är guldvärd!
Och när man är ensam, så börjar man sakna allt o alla, och då blir allt bara mycke värre.

tänk att tillochmed jag, som annars är en så glad typ, också har dåliga dagar. 



såhär låg katterna o sov för en stund sedan. nu är dom hur vilda som helst. Tänk att två katter också kan få en på bättre humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0