Shoppingsuget har slutat suga


Igår var jag på teater med Ida på kvällen. Vi var och såg Två ljus i fönstret. Helt bra, men jag blev kanske inte lika berörd som andra har blivit när dom har sett den. Ganska hemst egentligen, så kallhjärtad är jag väl ändå inte :O?!

I alla fall, efter det, for jag och Jeba och mötte upp Mallan och Matilda. Vi for emot Pate som kom hem från milin. Sedan for vi till ABC på kaffe och hörde på alla hans storyn om hur det är där. Intressant, men dom lägger nog verkligen nerverna på prov. Sen körde vi runt lite o sen efter halvanatten bar det iväg tillbaks hem o sova.

Idag har jag varit med Mallan på stan. Hittade en Trench coat till våren, en stor lös tröja och ett bälte. Hade värsta flytet på idag! HÄRRRLIT!

Kvällen är ännu ganska öppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0