Håltimme och sånt


Va e de för fel på datorn om den gör nått underligt när man gör snabelA. Hur otroligt störande e de int, när man skriver in hotmail.com men det syns inte i rutan för datorn lever ett eget liv.

Att ha håltimme mitt i dagen är både skönt och störande. Skönt eftersom man inte behöver sitta och lyssna på lärare som allt för ofta talar ointressant, men störande eftersom man istället skulle kunna ha en lektion och sluta tidigare.

Jag har förövrigt inte gjort det jag hade tänkt göra på håltimmen, vilket nu gjorde mig lite stressad. Skitockså!

Kanske jag kan göra det efter skolan?

Att underhålla sig med folks bloggar är ett fint tidsfördriv. Speciellt om man får skratta åt dem alltid emellanåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0