Valentine's day...även kallad vändag och alla hjärtans dag

Alla hjärtans dag gillas inte av mig! Den firas i princip bara i Amerika (och England? inte så insatt)...det som vi har här i Finland e typ bara förfesten till alla hjärtans dag, och denhär förfesten suger. Jag vill uppleva en riktig amerikansk alla hjärtans dag. En alla hjärtans dag som kallas valentine's day och inte vändag. Men jag har haft en bra dag för det.
Imorgon är det engelskahörf som gäller. Hoppas hoppas hoppas det går bra. Det måste det göra! Nå, de får vi se imorgon.
OOH DENHÄR DATORN STÖR MIG: VARFÖR KOMMER DET INGA MELLANRUM MELLAN SAKERNA JA SKRIVER OM FAST JAG GÖR MELLANRUM FÖRE JA PUBLICeRAR INLÄGGET????????
puss på Siri. Som inte är riktit lika pussglad som jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, va hon e söt!!

2010-02-18 @ 13:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0