Positiva tankar om studentskrivningarna.


Då andra fruktar vårens studentskrivnigar tycker jag faktist att det skall bli ganska roligt. Jag har inget emot att sitta i en sal med mina älskade abiturienter och skriva. Äta lite emellanåt en god picnic man dagen före har lagt ihop o sen fortsätta skriva. Jag tycker det är ganska mysigt.

På fredag är det första delen av modda som gäller. Textkompetens. Får se hur det går. Nä, ja ska nog visa lärarna vad jag går för fastän textkompetens inte är min starka sida.

Nästa måndag är det engelskahörf som gäller. Jag hoppas innerligt att det går bra. För prepkursen har inte riktit gått så bra som jag önskat. Men månne int de går som ja hoppas på.
Nästa onsdag är det tyskan. Tyskahörfar brukar gå bra så nog kommer väl dendär tyskahörfen också gå bra.

Sen är det Penkkis och läslovet kan börja.

Jag skriver altså modda, englska, tyska och psykka nu i vår. Det kommer gå bra. Jag är otroligt positiv just nu. Kanske det beror på att klockan är halv 12.

Kommentarer
Postat av: J A N I N A

lycka till me alla studentskrivningar! :)

å tack för att du alltid kommenterar ;)

2010-02-10 @ 16:07:51
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0