Ollis!

Igår var det bad taste kväll på Ollis. Inte lika mycket folk som på beach party men roligt var det i alla fall. Altså, Ollis är alltid bra! De går int att ha de tråkit på Ollis. Så e de bara.
Idag ska jag städa. Blä.
Förresten så har jag i princip ingen skola kvar. Sista perioden är slut och nu har vi bara en så kallad abi-skarv. Nåja, har psyckaprep i den så jag är ändå inte ledig som ganska många andra, men 1 block / dag är inte så hemskt. Speciellt inte då man int behöver stiga upp till klockan 8, utan börjar varje dag tidigast klockan 11, så det är skönt :)

Kommentarer
Postat av: Lina K

Det är bara såå kul att läsa om nån annan här på blog.se som håller till på Ollis ibland! =D I och för sig bor jag i Helsingfors nu, men är hemma från Korsholm ...



SV: Har ingen punsch i mina runebergare, tycker det går riktigt bra utan också =)

2010-02-07 @ 17:49:46
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0