Konstigt?


Är det bara jag, eller gör andra det också?

När någon skriver att dom har det stressigt eller har bråttom nånstans i ett inlägg..så börjar jag läsa inlägget snabbare , som om det sku krävas för att förstå hur den andra känner sig. Nå i alla fall, det är samma andra vägen också. Har någon haft en trög dag o skriver det i bloggen..ja då tar det nog en evighet att läsa inlägget. Är det bara jag, eller e jag konstig?

Igår när jag sku öva på tyska hörfen (som förövrigt gick helt bra tror jag) så läta ja på youtube efter en nyhetssändning på tyska, men istället hittade jag denhär.

Hon är altså bara för rolig!

Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

kikade in och tänkte passa på att önska dig en trevlig kväll när jag endå är här :)

2010-02-17 @ 21:28:20
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: Ida

Jaa just ;)

2010-02-17 @ 22:06:03
Postat av: J A N I N A

hahahahahahahahahahahahahah :D

2010-02-18 @ 17:55:54
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0