Jäkla Svenskar.


Okej, så Finland förlora mot Sverige i morse. De va ju surt. O jag som steg upp för att se Finland vinna. Nåja, tydligen slapp båda ändå vidare så de e helt lugnt. Vi kommer nog ännu att vinna.

Jag tror att det är ganska mycket psykiskt, detdär att vi aldrig (Vi när det går bra, dom när de går dåligt, eller?) vinner mot Sverige. Jag borde fara o peppa upp di där spelarna så att dom glömmer sverigematchen. Ja, eller så borde jag läsa (eller sluta läsa) mer psykka.

Första dagen på läslovet! härligt. Och engelska hörfen gick helt åt röven, men de glömmer vi nu o satsar på den andra delen istället.

Kommentarer
Postat av: sussi

Haha, Finland - Sverige är känslofullt eftersom jag är Finlandsfödd men bor i Sverige.

2010-02-22 @ 15:18:23
URL: http://www.smyckadegipskvinnor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0