världens bästa


Idag ha ja vari ti seinäjoki o titta på då Jani o hans 80 (eller va di kanske ännu fler) kämppisar svor deras sotilas vala...Altså. Ja tror de heter så? nå iaf. de va ganska intressant :) O nu kommer ju påjchin hem också i 3 dagar. Klagar inte!

Ikväll kanske de blir bio. Tydligen får jag välja mellan två filmer. The Expendables eller Inception. Den förstnämnda filmen har massa kända skådisar i sig. O den andra har jag hört att är bra. Den första låter aptråkig. Inte den andra, Leonardo di Caprio e ju me!!! Anyway, jag vill se STEP UP 3D. Va tror ni de krävs för att få med Jani på step up?!

O så döpte jag om min blogg till världens bästa! Jag menar definitivt inte att bloggen är världens bästa, utan namnet kommer från då moffa allti tycker att allting är världens bästa. Jag är världens bästa Satu, han har världens bästa barn och världens bästa barnbarn. Här behövs postivt tänkande! Ja menar, alla vet vem världens bästa karlsson är!



hon är ju bara för gullig!!


dit i mellan e jani!:)




Kommentarer
Postat av: J A N I N A

haha :D varför BLÅA mössor! :D sir så pöpit ut :D

2010-08-22 @ 18:32:27
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0