tabussen.nu


Jag och mamma är fast i Sverige. Båten till Vasa är sönder och tack vare fjållan till vulkan, så går inga flyg och alla tåg är fullbokade. Det här har lett till att vi imorgon måste sitta 10 timmar i buss ner till stockholm och ta siljaline över ti åbo imorgon kväll. Jag är hemma på tisdag dag om allt går som planerat. Jag hoppades igår på att få komma hem redan idag. Då visste jag inte om att rgline har en spricka nånstans. Det var ju jätte trevligt.
När vi i respan försökte få hjälp med att komma tillbaka till Finland så sa dom att vi skulle ta bussen nu. Jepp, ett till namn som heter just det vad den är. www.tabussen.nu.

Jag harvarit på musikalartist audition här i umeå. Första dagen vad det sång och monologprov. Jag trodde jag skulle åka ut redan då, men det gjorde jag inte. Jag fick vara med till dag 2 och 3. Det känns inte som om det skulle ha gått så bra, men jag är glad att jag fick vara med enda till slut o testa på att vara på audition. De flesta är äldre än mig, och många har gått förberedande linjer för att söka in. På fredag var vi 60 stycken på audition (vi borde ha varit 90 men pga flygen så var det många som inte slapp till umeå) och på lördag/söndag var vi 36 (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0