stackars pappa

Stackars pappa. Som gammal volleyboll spelare har han idag spelat volleyboll för första gången på x antal år. Tyvärr gick det så dåligt att han tog kanske i lite för mycket. Akillessenan brast så de blir operation för hans del. Stackars pappa!
Och egoistisk som jag är så akn jag inte låta bli att tänka lite på mig själv i denna situation. Det blir jag och mamma som får ta o klippa gräsmattan. NEJ! jag som hatar att klippa gräsmattan :/
Psykkaboken är alldeles för tråkig och min motivation att skriva psykka i studenten ligger på minus. Tyvärr kan jag inte byta realämne heller. Så snälla ettor och tvåor, mitt råd till er: ta så varierande kurser som möjligt på ettan och tvåan så att ni inte sen då ni går på trean ångrar er, men kan heller inte byta realämne...som jag!
Nåja, kvällens planer for lite åt röven. Nu ska ja o hälsa på papi ti sjukhuset. Psykkaboken kommer tyvärr med dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0