Satu och Ida har testat: rymms det två personer i ett par mjukisbyxor??


Dagens roligaste

Då jag och Ida B sku kolla om XXL mjukisbyxorna av märket fruit of the loom, var rymliga nog för två personer! Oh ja, visst var det de, men sen blev dom tajta!

Ungefär såhär gick det till:
Satu: Vitsi, jag vill också testa XXL byxorna! (Jessica och Caius hade redan testat dem)
Satu: *skrattar lite åt sig själv medans hon står där i några nummror förstora byxor*, sedan drar hon ut midjan på dem o säger: hmm, undra om man sku rymmas två hit. -Ida, vi testar!
Ida: Okej! *hoppar in i XXL byxorna med Satu*.
----> Ida ställer sig på Satus fötter. Ida och Satu faller. Som bowlingkäglor, ni vet! Tur soffan ( inte personen utan möbeln soffan) var där och räddade oss. Vi faller altså på soffan, o sen glider vi ner på golvet. Skrattar ungefär till tusen. Där ligger vi då. Jag och Ida i ett par byxor. Folk tar bild på oss och skrattar. Det värsta var att komma ut ur byxorna. Si ni, de e inte alltid lika lätt att komma ut ur byxor som att komma in i dem!! Nåja, emn nu vet jag i alla fall hur det känns att ha en siamesisk tvilling!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0