Picnic i jumppasalen, nån? fredag kl. 9!



Nu är det nog nästan så, att jag väntar på studentskrivningarna. Eller, egentligen är det kanske inte det, utan mer att dom ska vara över. Sku int orka vara nervös nåmer. Jag sku säkert egentligen ha hur mycket läxor som helt, men jag orkar bara inte göra dem för ja vill så gärna att stud.skriv. ska vara över och ny period börja.

Snart snart är det Förintelseresa som gäller. Hoppas det blir kul! (bortsett från allt hemskt vi ser, vilket är en stoooor del av resan, det är ju därför vi far dit). Borde kanske fixa Polenpengar till mig.

Mitt gitarrlärande går bra. Borde kanske bara ta o klippa naglarna för dom är så sjukt i vägen. Hmm, något man ska fundera på om man vill spela gitarr. Ha inte långa naglar! De är egentligen omöjligt att spela instrument med långa naglar. Jag minns att min piano/fiol lärare klaga alltid på mina förlånga naglar. Men visst finns det undantag. Kan tänka mig att trummisarna inte har nån större skillnad om de har långa eller korta naglar. Men vad vet jag?

Så funderade jag en bråkdels minut på att byta blogg. Men så kom jag på att isf far ju alla inläggen, o det är ju inte kul. Så då skippade jag den idén.



Jäkla jobbigt me dessa webcam bilder. Jag lider!! Ändå gör jag inget åt saken!

Kommentarer
Postat av: lizette

fin bild! :)

2009-09-24 @ 21:57:01
URL: http://lizettepinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0