nostalgi, eller?



oh, såg just att en högstadie elev skrev på FB som status " sursik ikväll". Verkligen nostalgi. Ja där har man också varit. Dansa loss som en galning bland människor man inte riktit känner. Jävla bra musik och skön stämning. Ljuvliga tider!

Somnade då jag kom hem. Sku vakna klockan 6 men de blev 20 före 7 istället. Sku vila hitta en skön och mysig kofta såhär till hösten.

Helgen kommer gå i lugna tecken. På måndag är det finska hörf.
Allt går så himmla snabbt. Snart går jag väl ut gymnasie före jag själv ens vet om de. Nåja, snabbt får det gärna gå tills dess, men sedan får nog livet ta o sakta in. Jag vill ju inte bli 50 under beloppet av några år!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0