New York

Oh, ja vill till New York. Det är det ända ställe på hela jordklotet jag verkligen verkligen sku vila besöka. Visst, ja sku jätte gärna fara till vilket land som helst som inte är Finland. Men USA och New York står verkligen högst upp på listan. Jag är så himla avundsjuk på dem som får fara dit!

Och så orkar ja int vänta på studentresultaten. De har inte kommit upp på yle's sidor, och lärarna har heller inte rättat. Kom igen! jag orkar inte vänta. Ja vill veta om ja får ta o sälja mina böcker eller inte!

Provveckan börjar och jag vet inte riktit när jag har prov, men jag tror jag är ledig på måndag, så det är ju skönt i alla fall. Måst dock till skolan pga musiken. Men det är ju bara kul så..

Sen borde jag ta o kolla skolor och sånt utomlands om jag ska söka dit, för vissa har ju faktist inträdespro redan i höst.. Var vänlig och informera mig om den saken om du bor i Sverige!

Nåja, tänker avsluta med bilder på New York (taget från google). Ett ställe jag kommer besöka inom en snar framtid. Det har jag bestämt.
Ja, de blev bara en, men ni fatta pointen?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0