L, o jag blev chockad!



Idag var en sån dag då det kändes som att allt är emot en.
Idag har jag haft huvuvärk nästan hela dagen. Och så har studentskrivningarna gjort mig nervös och negativ. Bortsett från det har det väl varit bra. Nu är det ju ändå tyvärr så att just sånt som stud.skriv. och huvuvärken har i princip varit hela min dag.

Men lite positivt har denhär dagen ändå fört med sig.
Vi fick tibax våra matte inl.uppg. som vi gjorde till förra fredagen. Trodde det hade gått helt år rumpan, eftersom den som borde ha varit lättare, fick jag sämre poäng i än vad jag vill ha i en matte stud.skriv.
Nå i alla fall så fick jag ut inl.uppgiften, och fatta, jag fick L i den :O ! Den som borde ha varit svårare fick jag bättre poäng i! Jag blev så otrolit chockad så ja satt med munnen på vid gavel i några ögonblick.
För när man pratar om en inl.uppg efter att man gett in den eller efter prov med kompisar om det, brukar det alltid kännas som om man har gjort helt olika än dom. Och att det nog inte hade gått så bra. SÅ ja hade alltså intalat mig själv att det inte hade gått så bra. Men de hade de, så de är jag glad över. Dock kommer nog inte prelin gå lika bra. För den var ju så svår!

Ikväll ska vi trolitvis med Sarah på bio. Jeij!

Kommentarer
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

Gillar du Tokio Hotel? ;)

2009-09-12 @ 11:15:11
URL: http://schwarz.blogg.se/
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

sv: haha okej! :P



Tackar <3

2009-09-12 @ 18:09:56
URL: http://schwarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0