Kvalitetstid


Slutade klockan 1 idag, så for direkt till stan, anmälde mig till bilskolan och spenderade efter det underbar kvalitets tid med mig själv. Satt på Waynes, bläddra i kalendern och planerade framtiden.

Nu är jag på datorn. Vilket kanske är helt självklart eftersom jag skriver dethär. Pratar med Jeba om New York och hur ljuvligt det sku vara!
Nästa VMA är jag där. Antingen i publiken eller med. Man vet ju aldrig. Men där ska jag vara i alla fall.

Så går jag omkring med ett plåster på handen, för att minnas att jag inte ska äta nått sött o onyttit före Polen/Tyskland resa. Vet med mig själv att då jag kommer ti Tyskland så är det nog Kossachoklad som gäller. Ja kan bara inte låta bli att äta det. Ida A är mitt vittne om den saken!




ZUMBA I MORON FICK JAG JUST HÖRA!! wiihuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0