Va? det är inte sant!



Ja fattar bara int. Vad har vi i Vasa, Österbotten, Finland gjort för att förtjäna detta? Jag fattar int, allt e bara så jävla skit just nu. 

En död i bilolycka i Sundom

VASA. En person har omkommit i en frontalkrock i Sundom. Ytterligare två personer har skadats, en av dem allvarligt.
Olyckan inträffade på söndagen strax före klockan 15 när två fordon frontalkrockade på Söderfjärdsvägen i Sundom.
En yngre man i personbil var på väg in till Sundom när han körde in i en kurva för snävt på fel sida av vägen och fick möte.
Personbilen frontalkrockade med en mötande paketbil. Mannen i personbilen avled senare på sjukhuset.
Bilföraren i paketbilen skadades lindrigt i kollisionen, medan hans passagerare blev allvarligt skadad. Båda männen fördes till Vasa centralsjukhus med ambulans.
Vägen var delvis avstängd i knappt en timme efter olyckan. De båda bilarna bärgades från platsen ungefär klockan 16.
Polisens utredningsenhet befann sig på olycksplatsen strax efter olyckan och orsaken till olyckan utreds ännu.
-Vi har inga misstankar om att alkohol skulle ha haft någon del i olyckan, sa överkonstapel Hannu Pajala.

Det är inte rättvist. Och jag måste sluta tro på att allt som sker har nån mening bakom sig. Att ungdomar dör har ingen mening. Snälla, om nån vet svaret på mina funderingar berätta dem för mig, för det är omöjligt för mig att hitta svaren!

Dagen hade varit så jäkla bra. Vi var hos Malin och kollade film, åt lite godis och var på bra humör. Sedan for vi till gymmet och fick höra om dedär. De e bara så förjävligt!

Har bara en önskan. Alla som jag känner, snälla, gör inget farligt. Jag vill bara inte missta er!

Jag kände inte pojken som dog, men visste vem han var. Vila i frid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0