tar spiken mot flunssan



Skola och sen dubbelblock hål. Kanske det skönaste nånsin då andra också har. Var till hälsosystern och tog HB och blodtryck och sedan med Jessica W på kaffe.

Hemoglobinet var 134 och blodtrycket 120/70 så allt var perfekt sa hon. Så min svindel som jag får ibland beror inte på det. Men hon tyckte jag borde dricka mer och få bort spändheten ur axlar och nacke. Ska till en massör så snabbt som möjligt.
Bestämde mig också för att ta vaccinet mot svininfluensan eftersom nästan alla andra också tar det. Snacka om att vara lättövertalad, lättmanipulerad och faller för grupptryck. Jepp det är jag det! Men vadå, int vill jag vara den ända som får svininfluensan om nån ska få den.

Efter skolan var det kaffe med Mallan the ballan som gällde.

Happy halloween till alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0