resor och hjärtan



Alla bara reser. En far till Egypten, en annan far ti New York, en tredje far till Tyskland och en fjärde far till Vietnam och sedan var de också nån som skulle ti USA och ja, sedan får man inte heller glömma att en sjätte far till Thailand. Jag vill också resa. Jag vill bort från Vasa. Vasa gör mig deppig.

Idag var jag och lunchade med Jessica x2, hjärta till dem!

Ikväll sku det hända nått men det gjorde inte det heller. Så jag FB chattade med Malin iställe, hjärta till henne!

Ska ta o kolla film nu. Eller hålla mamma och pappa sällskap.
Skönt egentigen att vara hemma i lugn och ro, o bara tagga ner från min resa. Resan som innehöll den sämsta dagen nånsin!

Kommentarer
Postat av: mallanballan

hjärta gånger 1000 ti satu

2009-10-11 @ 10:58:31
Postat av: jeba

hjärtat

2009-10-11 @ 12:31:38
Postat av: Janina

vasa gör oss alla deppiga. ja förstår bara inte.



hjärta.

2009-10-11 @ 22:30:03
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0