överasknings fest

Igår kväll firade vi Malin. Vi lagade ögonbindel på henne och körde till Mias villa. Först efter 10000 km grusväg och 2000km asfaltväg gissade hon rätt. Ja, jag och Elin blev mycket förvånade då vi såg Köklot skylten efter kanske 20 km. NU FÖRST! var vår första reaktion.
Vi åt god taco paj som Mia hade lagat och god kladdkaka som Matilda hade lagat. Och sen massa chips och godis och popcorn och sånt. Riktig tjejkväll. Sen bar det av mitt i natten för mig och Ellan tilbaka till Vasa.
Ont i bakre delen av tungan. Hoppas verkligen det är på grund av godiset.
Om en vecka går jag och Jeba i Stockholm och shoppar loss! Hoppeligen!
Bilder kommer inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0