Första snön, NEJ ingen första snö.

Sitter och lyssnar på Muse. Bra band. Sko gärna fara o höra på dem 22, men har inga biljetter :/ Däremot fyller jag om 9 veckor så om nån gullig typ vill ge mig en biljett ti föddis :)???
Well, det kommer nog inte att hända.
Förövrigt missade jag första snön. Attans säger jag bara. Har aldrig gjort det förr, men nu, bara för denhär jäkla (läs: sköna) sovmorgonen så missade jag den. Nåja, inget snö fanns kvar då jag vaknade så ja räknar med att det inte var första snön! Super! För jag menar, nog måste ju den hållas i alla fall en hel dag. Det har alla förra "första snöar" gjort. Ja, precis! Men tack vare att jag missade första snön har jag också undgått meningen "den kommer hinna smälta bort fast hur många gånger". Så nu då de int har kommit nån första snö har den heller inte kunnat smälta bort.
(Fast så egentligen är fallet.) Men varför så negativ?
Har bilskola idag igen, och efter denhär timmen är det för min del fritt fram att börja övningsköra. Skojjigt? JA!
Håll er dock borta från trafiken under mina första gånger. Vem vet vad som händer då jag är i farten? Nej nu ska ja sluta burna mig själv!
Ikväll är det ettorna och tvåornas sångkonsert, så de e ju kul!
Jag längtar så otrolit till julen alltid nu och då. Får värsta julkänslan och vill bara höra på julsånger. Vilket nog inte är möjligt eftersom folk tittar snett på en om man hör på julsånger i oktober. Men det är ju bra att man har julkänsla nångong under året, för ibland kommer den inte på julen. Det har hänt några gånger! Förfärligt!

Kommentarer
Postat av: Janina

va söt :*

2009-10-13 @ 15:19:04
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0