DET BRINNER!! eller nått sånt

Satt och kollade på 90210 i övre våningen. Mittiallt började jag känna en tobaks/rök lukt. Andades in en gång till men då var lukten borta, men nästa andetag var än en gång fylld med röklukt. Ropade till mamma och sade att här luktar bränt (eller nånting ditåt), för ingen röker i vår familj heller. Tittade opp från datorn och såg helt klart och tydligt rök i hela vårt hus. Sprang ner och var helt inställd på att det brann nånstan i huset. Då jag kommer ner för trappan ser jag pappa med en cigarr i munnen i tamburen och skrattar "ihan kippurassa". Tydligen sku han bråka med mig. Han funderade också hur det tog så länge för mig att känna lukten, stackarn har inte ännu heller fått upprökt sin cigarr som han fick i 50 års present av nån. Den skiten :)
Nu luktar det sverigebåt i hela huset.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0