Bloglovin?

Seuraa blogiani Bloglovinin avulla

Imoron bär det av till Polen och på onsdag till Tyskland. Sjutton vad tiden har gått snabbt. Jag kom ju just därifrån. Känns som om det var igår jag gick i KDW i Berlin. Oh va roligt!!

Ja tror jag ska laga en kategori med alla inlägg som inte är skrivna hemifrån. Ja, det ska jag nog göra. Så är det enklare för mig att hitta dom inläggen jag vill drömma mig tillbaka till.

Ja, o så skaffa jag bloglovin för en stund sedan. Vet dock inte riktit vad det går ut på. Nån som kan förklara? Ja och så en sista grej, hur får jag den där länken att inte vara vit utan nån annan färg så man inte måste lägga musen på den för att se den?

Kommentarer
Postat av: Janina

jag lade till dig på bloglovin! :)

bloglovin: man följer dom bloggar man vill, å sen så loggar man bara in där så syns de direkt vilka bloggar som ha skrivi någå nytt så behöver man int gå in på alla för att kolla vilka som ha gjort de ;)

2009-10-03 @ 17:27:19
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0