Tungt men roligt


För några veckor sedan fick jag jobb till julen, och idag har jag varit på inlärning. Samma sak gäller imorgon och iövermorgon. I alla fall. Jag lyfter på hatten till de som är på jobb på dagen och har skola på kvällen! Ja, eller varför nte tvärtom. Det är verkligen tungt. I och för sig har jag tror jag fått mer information i huvudet på en dag än vad jag fått under hela min skoltid, men det har varit tungt i alla fall. Tungt men ROLIGT. Trevlig arbetsplats med trevlig arbetsmiljö. Kan det bli bättre?

Hade efter jobbet bilskola så jag har riktit just kommit hem. O bilskolan var också påfrestande för det gick idag på finska, inte svenska som jag är van vid. Allt nytt är ganska påfrestande.

Imorgon har jag samhällslära prov så jag borde ju börja öva till det också. Men först måste jag nog sova en stund. Annars orkar jag inte stiga upp imorgon alls.

Kommentarer
Postat av: Annu

Var har du fått jobb?? :)

2009-11-26 @ 12:44:53
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0