80's


Imorgon är det 80tals dag som gäller. Alla Abin ska klä ut sig i 80tals kläder. Skoj blir det bara alla är messis! Fjanttigt dock av tvåorna att lägga opp en lapp med "70tals temadag imoron 5.11, endast 2orna" KOM IGEN! Ni har inte 70 dagar tills ni slutar skolan! Lite pointen med dagen! (Ja, inte har vi heller 80 dagar kvar, men det hade vi då den egentligen skulle ha varit för några veckor sedan, men på grund av omständigheterna flyttade vi framåt den)

Imorgon bär det också av till Stockholm. Skoj skoj skoj!

Var och körde idag. Håsa så otroligt i början, så bilskoleläraren var tvungen att säga till mig att jag sku lugna ner mig. Ja, alla dagar kan man ju inte ha flyt.

Dessa glasögon kommer jag i alla fall att ha på mig imorgon :)


Stockholm baby!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: det tkr inte jag :D

2009-11-04 @ 19:18:42
URL: http://photoshopifokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0