Vart tog dagen vägen?


tisdag.

En fullproppad tisdag som inte kanske sist och slutligen var så tung heller.
Det som stör är att ja faila i fysikteste, för det skulle ha kunna gått bättre om jag skulle ha tänkt. Attans. 
Annars  så for jag till stan kvart före 6 med buss. Träffa Malin i stan o sen for vi på kaffe. Hon höll mig sällskap tills jag skulle o hålla dans. O dansen gick bra. De e duktiga didä mina danselever. Skojj.
Efter de for jag en stund till Mallan tills mamma o pappa hämta mig. O nu e ja då hemma.

Känns som om denhär sista månaden i skolan kommer bli jobbig. Jätte jobbig. Har en hel finskabok att läsa, studentskrivningsanmälan ska vara gjord, olika finskaprojekt, prov och portfolier som ska göras före skolan slutar för i år. 
De känns verkligen superskönt att det snart är sommarlov. Trots att jag inte har något sommarjobb.

Klockan är halv 10, och jag skall nog titta på friends ännu ikväll. Imoron på håltimmen kan jag göra läxorna. För det ska ja int göra nu. Ja orkar int. 

Oh ja e så dålig på att lägga in bilder. Men ja ska nog. Direkt då ja hittar tid ti de.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0