JÄVLA BLOGGHELVETE


Jag blir stressad på denhär snuvan.

Idag annars så ahde jag fysik. O så får vi papper om va vi ska läsa ti prove, men ja hade int hört om nå prov, så ja frågar när vi har de, o får veta att de är imoron!! SHIT. De visste jag verkligen inte!
Blev lite chockad, eftersom ja får veta dagens före när vi har prov. Men int sku ja ändå läsa på de nåmer än 1 dag före så de va nog helt lungt ändå. Men di sko nog ändå få ta o meddela mig när vi har prov!

Sitter o pratar me Titioo.. den har löptid, eller va nu de heter på svenska. JÄÄÄÄTTE JOBBIGT. Den jamar hela tiden o går me rumpan i vädret. Nåja. o om ja säger nånting så svarar den, så vi pratar me varandra. Har nog aldrig haft en konversation me en katt förr...häftit!

NU VILL JAG LÄGGA BILDER HIT FÖR FAN! Men då ja int får in dem :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0