Jag ska vinna


Måndagar måndagar måndagar...

Nu e ja trött...fast ja sov länge i morse.
Vakna av en underbar katt som kom o tryckte sig mot kinden och handen. Ja fattar varför Sarah tycker om den där katten!

Hann tillome fixa mig till skolan idag..tack vare dubbelsovmoron.

Engelskaprove gick väl helt okej.. hoppas jag i alla fall..men läsförståelsen var nog ganska så svår. 
Ingen kör hadde vi iaf.

Satt i skolan ti 20 över 3. Man fassnar allti i skolan av nån anledning..men bärre o mani sjöng o fjantta sig så de va kul :)

laga ris o nugetter.. gott.. men nu borde ja börja öva på tyska prove..men har ingen motivation..igen.. men ja ska ong orka..o ja ska få bra i de också. 

Planerar stenhårt att vinna den där tävlingen. Ingen annan får vinna den..bara jag. Så ja uppmanar alla andra att inte delta. JA SKA VINNA DEN. 

Sommarlove närmar sig me stormsteg..eller storm e kanske fel ord..för idag har de vari helt soligt. Har inge sommarjobb...tyvärr... Över 30000 ungdomar i Finalnd e utan jobb i sommar. Men kanske ja ännu hinenr få. Ja håller i alla fall tummarna!

Nä idag ska ja nog bara ja orka lägga in bilder hit. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0