Helvetes dag


Oh ja vet int va de e med mig men jag är bara så sjukt irriterad o arg o allt möjligt!! Fan ta alla! Nä int alla, men nästan..

Hade skola ti 6 idag. Vi öva utekonsertlåtar. Oj oj oj.. hu ska de nu bli me de. Genrep imoron då. Nå de e bara en utekonsert. Skit samma. Ja orkar int bry mig. O nått ja verkligen int orkar bry mig i e mitt dåliga finskaprovsvitsord. Ja bara orkar int bry mig. Skit samma, de e ändå sommarlov snart. OOOh!!! ORKA VARA SÅ ÅNGEST, Nej jag är vekligen inte ångest!

Oh ja, de m'rks verkligen att ja e irriterad. Visste int va ja sko skriva hit, men nu då ja sitter här o har börjat så sko ja kunna säga vad som helst för elakt om allt ii denhä världen. Förutom sommarlov. Tack gode gud för att sommarlov finns.

Att man kan känna sån ilska mot människor runt omkring sig så de e hemst. Ibland gör ja de. Nu gör ja de. Såna dagar kommer. idag är en sån dag. De som känner mig vet ändå att de e svårt att få mig på dåligt humör. Ja skuttar o sprudlar alltid av energi. Inte idag.

Oh, nu har mamma tappa bort katten.. måst o hjälpa söka. Jaa, faktist så e ja int arg på den! Bra de!

Kommentarer
Postat av: Jeba!

alla har vi sämre dagar, helvetiskt när de kommer, men som du säger, SOMMARLOV!! :D

(hoppas jag inte är en av de som du är störd på)



i'll be there for you, tididiii <3

2009-05-26 @ 20:32:54
URL: http://jebajeba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0