hejhej sommar, hejhej sommar


Oj sjutton vad härlig dag idag. For uti shorts och topp, låg 15 min i solen och hade redan fått shortsränder, både jess och tyvärr...för det är ju int så snyggt att ha en rand mitt på låre, men tjooohooo för att ha fått lite brunare ben, sug på den!

Låg i en timme efter de o stekte mig i bikini. Värsta sommarvärmen, jag blir så glad!! 5 dagar i skolan (eller 6 egentligen om man räknar med vårfesten) och sen e ja friiiiiiii!! SOOOMMMMAAR SOMMAR OCH SOOOOL!!

Ikväll får vi somsagt besök av kusinervitaminerna :)

Oh ja blir så glad av dehä fina vädre. Stog i duschen o hade massor att skriva hit. Men nu glömde jag allt. Nå int kan man nå. SOOOOOOMMMMAAAAR!!

Kommentarer
Postat av: sabina

jag tyckt först dom jag lite charmiga oc roliga men sen blev jag småstörd på dem när dom helatiden skulle blinka åt mig eller nå sånt .

Men nog är det skönt nu när sommaren är här, jag har dessutomm reda sommarlov så jag njuter ut i fingerspetsarna ;)

2009-05-24 @ 19:20:13
URL: http://sabinahighheels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0