Halv 7,10 före 9. Va e de för fel på mig?!


Måndag.

O de regnar. Massor. Usch.

Vakna av mig själv idag halv 7. Fatta halv 7. Jag börja 11.45.  Steg dock int upp, utan försökte somna om i en halv timme. De gick efter tanken att jag stiger upp o gör läxor om jag inte somnar inom en halv timme. 
10 före 9 vakna jag igen. Av  mig själv. 10 minuter före väckarklockan sku väcka mig. Somna om och vakna 9 av väckarklockan. Skitjobbit. För efter de sku ja ha kunna sova hur länge som helst.

Ja e så omotiverad till skolan så de int e klokt. Jag vill ha sommarlov nu. Ja orkar int me nå tråki skola. Sommarlov I need you! 

och denhär veckan kommer bli pain. Har massor me skoluppg. ja borde göra. Sombäst håller jag på me finska studentskrivningar. Hörfen gick bra. Men läsförståelsen kommer nog inte gå lika bra. Oh. verkligen jobbigt me skola. För de där e bara finskan, sen har jag fysik, rella engelska och tyska också. USCH.

Snart kommer suomen huippumalli haussa. De ska ja titta på, o sen ska ja göra mer finska.
Grejt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0